Faiz. 22. Used to be an introvert, but now slowly becoming ambivert.

Salah aku sendiri.

Salah aku jugak.
Aku sendiri yang terlampau berharap.
Aku ni mudah sangat terjatuh, terpedaya, leka.
Sekarang semua itu hanyalah angan belaka.
Hopes are all gone.
It's fucking over.

Hoping.

Kau tahu tak betapa pedihnya bila kau berharap pada sesuatu benda yang kau sendiri tahu takkan terjadi? Tapi kau masih jugak berharap pada benda tu. Aku sendiri tak faham kenapa dengan diri aku ni, dah tahu benda tu memang takkan ada chance nak jadi, pahal kau masih nak berharap jugak? Bodoh ah.

Aku tak tahu...

Aku rasa kosong.
Aku rasa nak menangis... tapi tak rasa nak menangis.
Aku rasa sedih... tapi tak lah sedih teruk.

Aku rasa kosong.
Aku sendiri tak tahu apa perasaan ini.
Aku tak tahu.